Udostępnianie treści online – raport Ericssona - Marketing przy Kawie
Udostępnianie treści online – raport Ericssona
  • 0
  • 1
23.09.2015

Udostępnianie treści online – raport Ericssona

69 proc. użytkowników smartfonów udostępnia i wyświetla więcej prywatnych treści niż 2 lata temu. 37 proc. badanych wierzy, że udostępnianie informacji o nieuczciwym postępowaniu firm i organizacji jest skuteczniejsze niż zgłoszenie na policję – to niektóre wnioski z badania firmy Ericsson.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 września 2015

22 września 2015