„Ubezpieczenia mogą być tańsze” – telewizyjna kampania CUK (wideo) - Marketing przy Kawie
„Ubezpieczenia mogą być tańsze” – telewizyjna kampania CUK (wideo)
  • 1
  • 1
23.09.2013

„Ubezpieczenia mogą być tańsze” – telewizyjna kampania CUK (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa multiagencji CUK Ubezpieczenia. Firma informuje kierowców o możliwości porównania w jej placówkach cen OC i AC różnych ubezpieczycieli.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55869 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 września 2013