0 1 18.10.2010Tytuł Superbrand dla firmy Whirlpoolkonkursy reklamowe TweetMarka Whirlpool została ponownie nagrodzona prestiżowym tytułem Superbrand.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54843 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 18.10.2010„SEM Specialist” – nowy magazyn marketingowyNa rynku debiutuje „SEM Specialist” – nowy kwartalnik w całości poświęcony marketingowi w wyszukiwarkach. Magazyn kierowany jest do agencji interaktywnych oraz firm, które posiadają samodzielne działy marketingu.
0 3 0 0 0 18.10.201019. edycja kalendarza LavazzaMark Seliger – amerykański fotograf gwiazd – stworzył zdjęcia do 19. edycji kalendarza Lavazza. Tym razem tematem kalendarza na 2011 rok pt. „Falling in love in Italy”. Zdjęcia pokazują sześć intymnych chwil z udziałem jej, jego i kawy.
0 1 0 0 0 18.10.2010Restylizacja marki ŻubrŻubr, jedna z marek piwa w Polsce, przeszedł restylizację. Studio projektowe Ikar na zlecenie Kompanii Piwowarskiej zaprojektowało nowe logo i szarfę, nową ikonę oraz opakowania.
0 1 0 0 0 17.10.2010Internetowa otwartość PolakówBlisko 1/3 polskich internautów chętnie zawiera znajomości w Sieci. Łatwiej im też otworzyć się przed osobami poznanymi w świecie wirtualnym niż rzeczywistym. Co więcej, prawie 30 proc. z nich nawiązało przyjaźń z osobami napotkanymi w Internecie – wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na Epanel.pl.