Tyskie rozpoczyna kolejny etap działań w ramach kampanii „5. stadion” - Marketing przy Kawie
Tyskie rozpoczyna kolejny etap działań w ramach kampanii „5. stadion”
  • 1
  • 4
7.05.2012

Tyskie rozpoczyna kolejny etap działań w ramach kampanii „5. stadion”

W maju marka Tyskie będzie zachęcać kibiców do wywieszania biało-czerwonych flag kibica z logo 5. Stadionu. Akcję wspierać będzie Ekipa Szybkiego Flagowania, która rozwiąże wszystkie problemy z wywieszeniem flag. Trwająca miesiąc kampania obejmie działania ATL, BTL, digital oraz PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56080 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 maja 2012