Tyskie przekonuje Irlandczyków, żeby dopingowali Polskę podczas Euro 
  • 0
  • 1
10.06.2021

Tyskie przekonuje Irlandczyków, żeby dopingowali Polskę podczas Euro 

Marka Tyskie na łamach irlandzkiej prasy zwróciła się do Irlandczyków, by dopingowali Polaków w meczu ze Słowacją na Euro 2020. To właśnie drużyna narodowa naszych południowych sąsiadów wyeliminowała z rozgrywek reprezentację Irlandii.

„Drodzy Irlandczycy, Słowacja wyeliminowała was z turnieju, ale nie wyobrażamy sobie rozgrywek bez was. Wasza pasja i śpiew nie mogą się zmarnować. Dopingujcie Polskę w meczu ze Słowacją. Polacy” – reklamą z tym apelem opublikowaną w największym irlandzkim dzienniku marka zachęca tamtejszych kibiców do kibicowania reprezentacji Polski w meczu ze Słowacją, który odbędzie się 14 czerwca w Sankt-Petersburgu.

Jak twierdzi marka Tyskie, Irlandczycy uznawani są za jednych z najlepszych kibiców piłkarskich na świecie, a przy okazji każdego większego turnieju zachwyca się nimi cały świat. Potrafili zaśpiewać serenadę dla polskiej policjantki albo naprawić samochód kibica przeciwnej drużyny. Z irlandzkimi kibicami Polacy mieli spotkać się na meczu w Dublinie, ale mecz ze względu na restrykcje w Irlandii został przeniesiony do Sankt-Petersburga.

Tyskie postanowiło poprosić kibiców Irlandii o wsparcie. W dzienniku „Irish Daily Star” ukazał się apel, w którym marka hasłem „Grab a Tyskie beer and help us cheer!” („Złap Tyskie i pomóż nam kibicować”) zachęca Irlandczyków do „Przejścia na ty” i dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się również w dzienniku „Irish Daily Mirror”.

Zgodnie z hasłem kampanii „Jesteśmy mistrzami Europy w przechodzeniu na ty” chcemy jednoczyć kibiców z całej Europy. Polskich i irlandzkich kibiców łączy wyjątkowa więź sięgająca jeszcze Euro 2012. Gdy okazało się, że irlandzka drużyna została wyeliminowana przez Słowację, a jej niesamowici kibice zostali bez drużyny w Euro, wiedzieliśmy, że musimy wyciągnąć do nich rękę.

Nasza reklama w dzienniku „Irish Daily Star” to zachęta do przejścia na ty ze względu na wspólną pasję i bardzo sprzyjające okoliczności, ale też forma docenienia świetnej energii irlandzkich fanów – mówi o kampanii Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskiego w Kompanii Piwowarskiej.

Autorem pomysłu i realizatorem akcji jest agencja Gong. Działaniami PR w Polsce i Europie zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zakupem mediów dom mediowy Zenith.

  • 1
Tyskie przekonuje Irlandczyków

Tyskie przekonuje Irlandczyków, by kibicowali Polakom

10 czerwca 2021