- 0
- 14
Tyski Pociąg Świąteczny wkrótce wyruszy w trasę
16 i 18 grudnia w Tychach i Gdyni rozpocznie cztery kursy Tyski Pociąg Świąteczny. Marka Tyskie przygotowała dla zwycięzców konkursu trzy wagony atrakcji.
Tyski Pociąg Świąteczny jest pierwszą w Polsce kampanią korzystającą z infrastruktury kolejowej. Prowadzi ją marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej. Podczas czterech przejazdów pociągu: dwóch na trasie Tychy-Sosnowiec-Tychy i dwóch na trasie Gdynia-Tczew-Gdynia laureaci konkursu zorganizowanego przez markę będą korzystać z atrakcji w wagonach: barowym, sportowym i koncertowym.
W programie przejazdów są m.in.:
- akustyczny występ Wiktora Dyduły, finalisty The Voice of Poland, nominowanego do Bursztynowego Słowika na Festiwalu Muzyki Polskiej w Sopocie;
- turnieje piłkarzyków;
- bar z wnętrzem inspirowanym 400-letnią historią Tyskich Browarów Książęcych.
Znakami rozpoznawczymi pociągu są czerwone wagony i świetliste neony z hasłem „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”.
Idea kampanii nawiązuje do przeprowadzonego przez markę Tyskie w 2019 r. pierwszego w Polsce eksperymentu społecznego – instalacji baru w windzie bloku na warszawskich Bielanach.
By wygrać bilety na przejazd Tyskim Pociągiem Świątecznym, należy:
- kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero;
- zarejestrować paragon na stronie: www.tyskie.pl;
- odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Produkcję realizuje TheProduction, konkursem zarządza agencja reklamowa Afekt. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media. Za kreację działań 360 stopni odpowiada główna agencja marki – Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
- 14