Jaki typ postów na Facebooku jest najpopularniejszy?
  • 0
  • 0
18.02.2019

Jaki typ postów na Facebooku jest najpopularniejszy?

Więcej niż połowa wszystkich facebookowych postów zawiera link. Wpisy tego typu generują jednak stosunkowo mało interakcji. Wideo znacznie przewyższa pod tym względem pozostałe rodzaje postów.

Firma Quintly w ramach badania „Facebook Study 2018” na przestrzeni roku przyglądała się 94 tys. profili i ponad 105 mln postów.

Z badania wynika, że 54% wszystkich postów to linki. Jest ich prawie dwa razy tyle, co postów zawierających obraz (29%). Następne jest wideo – 14%. Aktualizacje statusu stanowią zaledwie 2% wszystkich wpisów.

Jeśli chodzi o liczbę interakcji (definiowanych jako suma polubień, komentarzy i udostępnień), wideo zbiera ich 65% więcej niż będące na drugim miejscu obrazy. To zarazem ponad 258% więcej niż zajmujące czwarte miejsce posty z linkiem.

W badaniu przyjrzano się też temu, kiedy publikowane są posty. 23% z nich pojawia się w weekend. W wolne dni użytkownicy są bardziej skorzy do wchodzenia w interakcje z postami – w soboty i niedziele odnotowano średnio o 13,3% więcej interakcji.

Większość reakcji wciąż sprowadza się do lajkowania, jednak wprowadzone w 2016 r. inne opcje zyskują na popularności.

Źródło: „Facebook Study 2018”

18 lutego 2019

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2019

Czy można zrezygnować z plastiku? A może warto zastąpić go ekologicznymi zamiennikami? Dowiesz się na Targach Packaging Innovations

Gdzie znaleźć alternatywę dla popularnych nieekologicznych produktów? Okazja do poznania odpowiedzi na te pytania pojawi się już 2 i 3 kwietnia podczas 11. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. W ramach strefy Ekopack zaprezentowane zostaną ekologiczne rozwiązania opakowaniowe. Eksperci wygłoszą zaś szereg wykładów dotyczących nowych regulacji i alternatywnych rozwiązań.