- 1
- 2
„TymbarkuJEMY” – marka zachęca do stawiania napojów przy wspólnych posiłkach
Wystartowała wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark. W nowym spocie marka nazywa spędzanie czasu przy wspólnym posiłku tymbarkowaniem.
Wiosna i lato to czas pikników, wakacji pod namiotem, grillowania ze znajomymi i obiadów z rodziną w ogrodzie. Marka wykorzystuje w komunikacji okazje do spotkań z bliskimi przy wspólnym stole na świeżym powietrzu. Wspólne bycie razem przy posiłku w reklamie nazywane jest neologizmem „tymbarkowanie”.
Spot kampanii „TymbarkuJEMY” emitowany jest w telewizji od 18 maja wraz ze wsparciem w kanale digital (Instagram, Facebook). Kreację przygotowała agencja Publicis. Spot wyprodukował wewnętrzny dom mediowy firmy Maspex. Media kupił dom mediowy Starcom.
- 2