Tymbark reklamuje nowe, miętowe napoje (wideo)
  • 1
  • 1
20.07.2012

Tymbark reklamuje nowe, miętowe napoje (wideo)

16 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa nowych napojów Tymbarku o smaku miętowym: cytryna-mięta oraz malina-mięta. Autorzy ich spotu reklamowego starali się pokazać, jak dobrze w towarzystwie mięty czują się apetyczne owoce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lipca 2012

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2012

Start II tury konkursu „Moje pokolenie ’89” (wideo)

16 lipca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie reżyser Paweł Jóźwiak-Rodan zainaugurował II etap konkursu „Moje pokolenie ’89”. Do 15 października chętni mogą nadsyłać materiały filmowe portretujące pokolenie ludzi urodzonych po 1989 roku. Najciekawsze prace staną się częścią pierwszego w Polsce pełnometrażowego crowdsourcingowego filmu dokumentalnego, którego premierę zaplanowano na 2013 rok.