Tymbark w kampanii przekonuje, że w naturze nic nie ginie
  • 1
  • 0
15.02.2018

Tymbark w kampanii przekonuje, że w naturze nic nie ginie

Rozpoczęła się kampania soków Tymbark Vitamini. Promowane są one jako naturalne źródło witaminy A z beta-karotenu i błonnika, które kryje w sobie marchew.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51060 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

4 lata temu

"w naturze nic nie ginie"

Czyli te robaczki, ziemia i niekoniecznie zdrowe części warzyw i owoców, które trafiły do produkcji, gdzieś jednak potem trafiają... np. do butelek i kartonów z sokiem.

15 lutego 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
15.02.2018

McDonald’s ogłasza globalne zobowiązania dotyczące oferty dla dzieci

Firma McDonald’s przedstawiła globalne zobowiązania dotyczące zestawów Happy Meal. Planowane zmiany dotyczą zarówno produktów wchodzących w ich skład, jak i komunikacji oferty dla dzieci. Marka będzie zachęcać rodziny do wyboru zestawów zawierających owoce, warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, produkty pełnoziarniste, chude białko i wodę. Założone cele mają zostać osiągnięte do 2022 r.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
15.02.2018

Branża farmaceutyczna wciąż największym reklamodawcą w telewizji. Ranking Codemedia

Top 10 najbardziej aktywnych reklamodawców 2017 r. według domu mediowego Codemedia ponownie otwierają przedstawiciele branży farmaceutycznej. Zdecydowanym liderem jest Aflofarm z GRP na poziomie 215 072,61. Za nim plasuje się Polpharma (GRP 111 867,19). Ranking zamyka również firma z tego sektora – GlaxoSmithKline. W tegorocznym zestawieniu zabrakło T-Mobile oraz Orange. Dołączył za to inny telekom – Polkomtel.