W tym roku na święta Milka ponownie inspiruje do obdarowania tych, którzy dzielą się sercem
  • 1
  • 1
10.12.2020

W tym roku na święta Milka ponownie inspiruje do obdarowania tych, którzy dzielą się sercem

Marka czekolady Milka inspiruje do wykonywania delikatnych gestów wdzięczności w kierunku tych, na których możemy liczyć niezależnie od pory roku. Brand rozpoczął bożonarodzeniową kampanię.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49742 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 grudnia 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
10.12.2020

Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2021 roku? Analiza Alert Media Communications

Znaczący i negatywny wpływ polityki na życie organizacji, kryzysy wywodzące się z Internetu oraz trudności gospodarcze związane z pandemią Covid-19. To główne zagrożenia, jakich w 2021 r. spodziewają się specjaliści ds. komunikacji z ponad stu najważniejszych polskich firm, instytucji i organizacji pozarządowych. Rośnie też poziom obaw rzeczników prasowych i managerów public relations – pokazuje „Kryzysometr 2021” Alert Media Communications.

9 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.12.2020

Nie tylko aborcja, czyli o co chodzi w ulicznych protestach? Badanie Inquiry na temat Strajku Kobiet

22 października Trybunał Konstytucyjny orzekł, że przepis dopuszczający aborcję z powodu ciężkich wad płodu jest niezgodny z Konstytucją. Spotkało się to z masowymi protestami w całej Polsce. Jak obecnie Polacy postrzegają falę protestów, która przetoczyła się przez kraj? Jaki jest ich stosunek do prawa aborcyjnego? Czy popierają postulaty Ogólnopolskiego Strajku Kobiet. Sprawdziła to firma Inquiry.