Badanie Ipsos nt. zaangażowania społecznego - Marketing przy Kawie
Tylko co czwarty Polak zamierza aktywnie działać na rzecz równych szans w społeczeństwie. Badanie Ipsos i Sustainable Brands Poland
  • 0
  • 1
29.10.2022

Tylko co czwarty Polak zamierza aktywnie działać na rzecz równych szans w społeczeństwie. Badanie Ipsos i Sustainable Brands Poland

Działania związane z zaangażowaniem społecznym, takie jak zwiększanie równości i szans, wspieranie kobiet i dziewcząt oraz aktywne głosowanie, są dla Polaków o wiele mniej ważne niż troska o klimat oraz oszczędzanie zasobów do życia. Takie wyniki przyniosło badanie Sustainable Brands Poland oraz Ipsos.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56201 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 października 2022