Tyle było skarg – Komisja Etyki Reklamy podsumowuje 2012 r.
  • 0
  • 5
21.05.2013

Tyle było skarg – Komisja Etyki Reklamy podsumowuje 2012 r.

3367 skarg na reklamy wpłynęło w 2012 r. do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy – organizacji odpowiadającej za samoregulację branży reklamowej w Polsce. To ponad trzykrotnie więcej niż w roku 2011 (1053 skargi). Dziewięć skarg zostało złożonych przez przedsiębiorców, pozostałe to konsumenckie zażalenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 maja 2013