„Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata” – kampania rebrandingowa BNP Paribas
  • 1
  • 0
11.04.2019

„Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata” – kampania rebrandingowa BNP Paribas

8 kwietnia ruszyła kampania wprowadzająca nowe pozycjonowanie marki BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata”, a także nowe produkty. W kampanii bank porusza ważne tematy społeczne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Agnieszka

5 lat temu

Ktoś tu nie odrobił pracy domowej. Przecież ty jesteś zmianą to hasło ikea... https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ty-jestes-zmiana-ikea-promuje-sie-jako-pracodawca-wideo

10 kwietnia 2019