„Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata” – kampania rebrandingowa BNP Paribas
  • 1
  • 0
11.04.2019

„Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata” – kampania rebrandingowa BNP Paribas

8 kwietnia ruszyła kampania wprowadzająca nowe pozycjonowanie marki BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata”, a także nowe produkty. W kampanii bank porusza ważne tematy społeczne.

W pierwszym etapie kampanii wizerunkowej BNP Paribas usłyszymy i zobaczymy dzieci, które otwarte i ciekawe świata nie boją się zadawać wprost trudnych pytań:

  • „Czy kiedy dorosnę, znajdę pracę w Polsce?”,
  • „Czy kiedy dorosnę, będzie jeszcze świeże powietrze?”,
  • „Czy kiedy dorosnę, nikt nie będzie wytykał mnie palcami?”.

Spostrzeżenia bohaterów kampanii mogą stanowić źródło inspiracji do zmian w codzienności.

W naszej komunikacji skupiamy się na tematach istotnych, prawdziwych i uniwersalnych – ważnych dla Polaków. Obserwujemy zmiany społeczne, kulturowe, które zachodzą w Polsce i na świecie, mówimy o nich i w nich uczestniczymy. Chcemy być marką lubianą i adekwatną do współczesności. Można to zauważyć w naszych poprzednich kampaniach: „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach” i „Doceniaj, nie oceniaj”.

Zależy nam, by zwrócić uwagę na to, że każdy z nas w swoim codziennym działaniu ma wpływ na otaczający nas mikroświat. Możemy ten świat zmieniać na lepsze, bo każdy człowiek jest zmianą, a my jesteśmy bankiem zmieniającego się świata. Tak widzimy rolę naszej marki – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionem komunikacji i marketingu w banku BNP Paribas.

W ramach kampanii przygotowano stronę www.tyjesteszmiana.pl. Znajdują się tam filmy, które powstały we współpracy z osobami reprezentującymi stowarzyszenia i fundacje. Są wśród nich m.in.: Fundacja Kosmos dla Dziewczynek, Fundacja Nasza Ziemia, Fundacja Ocalenie, Social Wolves Zwolnieni z Teorii, Fundacja Łąka, Stowarzyszenie Lambda Warszawa, Miłość nie Wyklucza.

Przedstawione inicjatywy są odpowiedzią na pytania zadawane podczas kampanii. Internauci mogą zagłosować na wybrany przez siebie projekt.

Druga część kampanii, dotycząca produktu, zaplanowana jest na maj. Flagowym produktem będzie Konto Otwarte dla Ciebie, w ramach którego oferowane są trzy karty debetowe, w zależności od potrzeb klientów.

BNP Paribas jest marką, która nas mobilizuje do działania, zbliża nas jeszcze bardziej do Grupy BNP Paribas, drugiego banku w Europie w strefie euro i ósmego banku na świecie. Jednocześnie stanowi zobowiązanie wobec naszego akcjonariusza. Wierzę, że to nowe otwarcie będzie dla nas źródłem dodatkowej inspiracji, która ułatwi nam realizację ambitnych planów zawartych w strategii Fast Forward.

Specjalnie dla klientów agro stworzyliśmy nową submarkę BNP Paribas Food & Agro, aby podkreślić, jak ważny jest to dla nas sektor. Chcemy go nadal bardzo mocno wspierać, finansować, dzielić się wiedzą i współpracować z naszymi klientami, czego namacalnym dowodem jest nowo powstały portal Agronomist.pl. Natomiast z myślą o najbardziej zamożnych klientach indywidualnych wdrożyliśmy submarkę BNP Paribas Wealth Management.

Grupa BNP Paribas jest niekwestionowanym liderem w segmencie wealth management w strefie euro i siódmym co do wielkości graczem na świecie. Teraz również w Polsce w obszarze bankowości prywatnej wchodzimy do ścisłej czołówki – mówi Przemysław Gdański, prezes zarządu Banku BNP Paribas.

Przygotowanie koncepcji kampanii oraz produkcję spotu telewizyjnego powierzono agencji Publicis Lion. Reżyserem spotów był Tadeusz Śliwa. Za obsługę mediową kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, a w zakresie mediów online agencja Sales and More. Komunikację w Internecie przygotowała agencja Point of View. Działania w social media i akcje niestandardowe prowadzi Feeders.

Agnieszka

1 miesiąc temu

Ktoś tu nie odrobił pracy domowej. Przecież ty jesteś zmianą to hasło ikea... https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ty-jestes-zmiana-ikea-promuje-sie-jako-pracodawca-wideo

10 kwietnia 2019