Tworząc inny świat
  • 1
  • 1
30.10.2007

Tworząc inny świat

Unia Europejska rozpoczęła właśnie najnowszy konkurs, którego głównym zadaniem jest podniesienie świadomości na temat równości oraz potrzeby walki z przejawami dyskryminacji. W tym celu powstał 30 sek. spot reklamowy, jaki będzie emitowany przez MTV – największą stację młodzieżową na świecie. Krótki filmik reklamowy będzie zachęcać widzów do zgłaszania swoich prac w formie zdjęć, filmów wideo oraz kolaży poświęconych różnorodności i równości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

30 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2007

Konkurs 3M - Scotch z Post-it po samochód"

Agencja Interaktywna Emarketing Experts przygotowała dla firmy 3M konkurs „Scotch z Post-It po samochód”, który rozpoczął się w połowie października.
Konkurs jest skierowany do wszystkich klientów 3M i ma na celu odświeżenie wizerunku marki i promocję nowych produktów. Do zadań agencji, oprócz całej koordynacji konkursu, należało m.in. wykonanie strony konkursowej www.konkurs3m.pl oraz spotu reklamowego ukazującego się w TVN24 w okresie trwania konkursu, czyli do 30 listopada.