0 1 21.07.2021Twitter wycofuje Fleetsmarketing społecznościowyW połowie lipca Twitter poinformował, że wycofuje Fleets. Można z nich korzystać do 3 sierpnia.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56201 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
1 2 0 21.07.2021Lay’s stworzy boiska z paczek po chipsachMarka Lay’s we współpracy z UEFA Foundation for Children i organizacją Streetfootballworld zainicjowała akcję „RePlay”. W jej ramach puste opakowania po chipsach zostaną wykorzystane do budowy ekologicznych boisk.
0 2 0 21.07.2021Cukiernia Sowa, Allegro i Rossmann.pl najczęściej rekomendowanymi markami w Polsce według YouGov Recommend 2021Międzynarodowa firma YouGov zajmująca się badaniami rynku i analizą danych przygotowuje co roku ranking YouGov Recommend, w którym pokazane są najchętniej polecane marki na całym świecie. Firma Inquiry sprawdziła razem z YouGov, które marki są najczęściej rekomendowane przez klientów w Polsce.
1 2 0 21.07.2021Falafel w ofercie McDonald’s. Promuje go kampania „Chwyć i leć”Falafel, czyli kotlecik z ciecierzycy, dołączył do ofert McDonald’s. Sieć informuje o jego wprowadzeniu kampanią „Chwyć i leć”.
0 2 0 21.07.2021PKN Orlen najbardziej rozpoznawalnym sponsorem PKOl – pokazuje badanie Pentagon ResearchPKN Orlen jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem PKOl – wynika z badania firmy Pentagon Research. Koncern ma dużą przewagą nad pozostałymi markami. Na drugim miejscu plasuje się Totalizator Sportowy.