TVP wybrała firmę Kantar do zbadania pozycjonowania swoich kanałów na tle konkurencji - Marketing przy Kawie
TVP wybrała firmę Kantar do zbadania pozycjonowania swoich kanałów na tle konkurencji
  • 0
  • 1
4.12.2018

TVP wybrała firmę Kantar do zbadania pozycjonowania swoich kanałów na tle konkurencji

21 listopada Telewizja Polska rozstrzygnęła przetarg na przeprowadzenie badania sondażowego „Pozycjonowanie kanałów TVP na tle konkurencji”. Wygrała go firma Kantar, która zaproponowała najwyższą cenę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 grudnia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2018

12 grudnia zapraszamy na kreatywne popołudnie z EY Crowdsourcing oraz Questusem

EY Crowdsourcing to pionier w obszarze działań marketingowych opartych na autorskiej metodologii wykorzystania narzędzia crowdsourcingu. 12 grudnia organizuje rzeczowy, a zarazem inspirujący Facebook Live. Będzie można dowiedzieć się, jak sprawnie wykorzystać elementy współkreacji oraz zaangażowania społeczności zewnętrznej w procesie tworzenia efektywnej strategii marketingowej na nadchodzący rok 2019.