TVP wybrała firmę Kantar do zbadania pozycjonowania swoich kanałów na tle konkurencji
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
4.12.2018

TVP wybrała firmę Kantar do zbadania pozycjonowania swoich kanałów na tle konkurencji

21 listopada Telewizja Polska rozstrzygnęła przetarg na przeprowadzenie badania sondażowego „Pozycjonowanie kanałów TVP na tle konkurencji”. Wygrała go firma Kantar, która zaproponowała najwyższą cenę.

W ramach postępowania w wyznaczonym terminie wpłynęły trzy oferty. Złożyły je firmy:

  • Kantar Polska,
  • Market Research World,
  • Centrum Badań Marketingowych Indicator.

Pierwsza z nich wyceniła swoje usługi na ponad 329,5 tys. zł, druga na nieco ponad 55 tys., a ostatnia na niemal 134 tys.

Oferty Market Research World i Centrum Badań Marketingowych Indicator zostały odrzucone przez TVP bez podania powodów. Zwycięzcą przetargu została więc firma Kantar, która zaproponowała najwyższą kwotę. Tymczasem jedynym kryterium oceny podanym w ogłoszeniu o zamówieniu była cena.

3 grudnia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2018

12 grudnia zapraszamy na kreatywne popołudnie z EY Crowdsourcing oraz Questusem

EY Crowdsourcing to pionier w obszarze działań marketingowych opartych na autorskiej metodologii wykorzystania narzędzia crowdsourcingu. 12 grudnia organizuje rzeczowy, a zarazem inspirujący Facebook Live. Będzie można dowiedzieć się, jak sprawnie wykorzystać elementy współkreacji oraz zaangażowania społeczności zewnętrznej w procesie tworzenia efektywnej strategii marketingowej na nadchodzący rok 2019.