Tuters – by SMS-y reklamowe przychodziły w odpowiednim czasie
  • 0
  • 1
16.09.2011

Tuters – by SMS-y reklamowe przychodziły w odpowiednim czasie

W wysyłce SMS-ów reklamowych trudno jest precyzyjnie określić czas, w którym wiadomość trafi do odbiorcy właśnie wtedy, gdy skłonny jest on podejmować decyzje zakupowe. Pomocą mają stać się bramki Tuters, umożliwiające przesyłanie treści reklamowych w myśl zasady „tu i teraz” – tylko odbiorcom znajdującym się w centrum handlowym. Nowe narzędzie 22 września zadebiutuje w łódzkiej galerii handlowej Manufaktura.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2011

Konkurs „Polskich konsumentów portret własny” rozstrzygnięty

Rozstrzygnięty został konkurs fotograficzny „Polskich konsumentów portret własny”, zorganizowany z okazji dwudziestolecia ARC Rynek i Opinia. Celem konkursu było zebranie i nagrodzenie najciekawszych fotografii obrazujących polskiego konsumenta, jego życie, środowisko, zainteresowania. W konkursie, który trwał od 16 maja do 31 sierpnia br., wzięło udział blisko 160 polskich konsumentów z całej Polski, zaś do oceny nadesłanych zostało ponad 200 zdjęć.