EFL Leasing z kampanią „Turbo” - Marketing przy Kawie
„Turbo” – ruszyła kampania EFL Leasing
  • 1
  • 1
13.10.2025

„Turbo” – ruszyła kampania EFL Leasing

Wystartowała kampania wizerunkowa „Turbo” segmentu finansowania samochodów osobowych 
i dostawczych. To nowa odsłona działań promocyjnych Grupy EFL. 


Wiedzieliśmy jedno: żeby się przebić, nie możemy mówić o finansowaniu. Musimy mówić 
o samochodach. Finanse i formalności to tematy, które z definicji nie ekscytują. A samochody? To emocje, pasja, styl życia. I co najważniejsze – dokładnie tak samo myślą ludzie pracujący w EFL. Naprawdę kochają motoryzację – mówi Łukasz Maścianica, dyrektor kreatywny w Neon Shake.

To właśnie pasja zespołu EFL do motoryzacji stała się punktem wyjścia dla przekazu. Jeśli ktoś tak bardzo „czuje” samochody, to musi oferować coś naprawdę dobrego.

W ramach kampanii powstała linia produktowa pod wspólnym szyldem Turbo:

  • Turbo Leasing,
  • Turbo Pożyczka,
  • Turbo Najem.

Wyróżniono je odrębnymi logotypami oraz systemem identyfikacji wizualnej.

Trzonem kampanii EFL Leasing jest spot telewizyjny, wykorzystujący precyzyjne programowanie ruchu kamery

Dynamiczną formę produkcji zaprojektowano tak, aby oddać charakter świata motoryzacji – jego tempo, zaawansowanie technologiczne i emocje. Spot emitowany jest w największych grupach telewizyjnych: TVN, Polsat oraz TVP.

Kampania trwa również w digitalu. Na oficjalnym kanale YouTube EFL ruszyła seria wideo EFL Turbo. Prowadzi ją Krystian Plato – dziennikarz motoryzacyjny znany z programu „Raport Turbo” na antenie TVN Turbo. Cykl ma na celu ukazanie pasji do samochodów i prezentację oferty EFL w lekkiej, eksperckiej formule. Nowe odcinki będą pojawiać się regularnie do końca roku.

Kampania obecna jest również w przestrzeni miejskiej w postaci reklamy OOH i DOOH. Działania wspierane są szeroko zakrojoną współpracą z influencerami. Do kampanii zaproszono twórców z różnych kategorii – motoryzacyjnych, finansowych 
i lifestyle’owych.

Agencja Neon Shake odpowiada za koncepcję kreatywną, strategię komunikacji, realizację spotu TV oraz działania digital i influencer marketingowe.

Kampania „Turbo” EFL Leasing

Kampania „Turbo” EFL Leasing

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 października 2025