„Tu mieszkam, tu kupuję – Społeczność Jutra” - reakcja na spadek liczby osiedlowych sklepów
  • 0
  • 1
20.03.2012

„Tu mieszkam, tu kupuję – Społeczność Jutra” – reakcja na spadek liczby osiedlowych sklepów

Zgodnie z danymi Euromonitor International, liczba małych sklepów spożywczych w Polsce do 2013 roku zmniejszy się do poziomu 110,2 tys. Na pogarszającą się sytuację sklepów osiedlowych w Polsce zwraca uwagę Makro Cash & Carry Polska – organizator III edycji kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję” – oraz organizacje ją wspierające.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44470 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

20 marca 2012