Trzecia odsłona kampanii „Żaden Kubuś nie dodaje cukru”
  • 1
  • 1
17.08.2022

Trzecia odsłona kampanii „Żaden Kubuś nie dodaje cukru”

W ramach kampanii „Żaden Kubuś nie dodaje cukru” przygotowano trzy spoty reklamowe. Konwencja reklam bazuje na układzie tanecznym i rytmicznej piosence.

Pierwszy spot dotyczył całego portfolio produktów marki Kubuś – w tym soków 100% i musów. W drugim spocie, emitowanym w lipcu, pojawiały się produkty w nowym designie, a także nowości na sezon letni: Waterrr z zajawkami w PET 500 ml oraz Waterrr gazowany w puszce 200 ml. W sierpniu wystartowała trzecia odsłona kampanii „Żaden Kubuś nie dodaje cukru”, z bardzo podobnym spotem.

Tym razem dzieci podkreślają, że wszystkie produkty z linii Kubuś Play nie zawierają cukru.

Kampania obejmuje telewizję, kanały digital i social media. Także materiały POS w postaci wobblerów, listw cenowych i stoperów w największych sieciach takich jak Carrefour, Kaufland, Intermarche czy Leclerc. Dodatkowe wsparcie zapewni współpraca z influencerami.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Brasil. Media kupił dom mediowy Starcom.

  • 1
Trzecia odsłona kampanii „Żaden Kubuś nie dodaje cukru”

Trzecia odsłona kampanii „Żaden Kubuś nie dodaje cukru”

16 sierpnia 2022