„Nie jestem byle kim...” – trzecia odsłona kampanii Maślanki Mrągowskiej
  • 0
  • 2
31.08.2017

„Nie jestem byle kim…” – trzecia odsłona kampanii Maślanki Mrągowskiej

Z początkiem roku szkolnego ruszy kolejna odsłona kampanii Maślanki Mrągowskiej: „Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego”. W trzecim etapie hasło przewodnie brzmi: „Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego”. Marka chce zwrócić uwagę odbiorców na świadome, zdrowe i racjonalne budowanie jadłospisów dla najbliższych osób.

Kreacje będą eksponowane na billboardach w całym kraju. Oprócz tego 1 września na stronie www.niejembyleczego.pl oraz na facebookowym fan page’u marki rozpocznie się konkurs.

Zadanie polega, po pierwsze, na wskazaniu osoby najważniejszej na świecie. Po drugie, na przesłaniu przepisu na danie z wykorzystaniem maślanki, którym uczestnik zabawy okazuje troskę o tę właśnie osobę.

Aktywacja potrwa do 26 października. Będzie składała się z czterech sekwencji. Po zakończeniu każdego 14-dniowego etapu wybrani zostaną laureaci.

W połowie maja w największych miastach Polski oraz w Internecie pojawiły się czarno-białe portrety. Hasło „Nie jestem byle kim” uwiarygadniali swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol wyłonieni w castingu. Na początku czerwca hasło dopełniła część „Nie jem byle czego”. Ujawniono też, jaki produkt promują kreacje.

Marka chce zwrócić uwagę konsumentów na to, jak ważne jest świadome planowanie diety. Kreacje kampanii oraz materiały przygotowała agencja Red8 Digital. Działania PR zapewnia V5Group, a mediami zarządza dom mediowy MEC.

  • 2

Stary marketingowiec (nie mylić z marketerem)

3 miesiące temu

Bardzo ciekawa, świeża i nienachalna kreacja.
Brawo za pomysł i realizację.
Niestety rzadko moim zdaniem mamy ostatnio do czynienia z takimi akcjami.

31 sierpnia 2017

Czytaj także
Reklama
Czytaj także
Reklama