„Nie jestem byle kim...” – trzecia odsłona kampanii Maślanki Mrągowskiej
  • 0
  • 2
31.08.2017

„Nie jestem byle kim…” – trzecia odsłona kampanii Maślanki Mrągowskiej

Z początkiem roku szkolnego ruszy kolejna odsłona kampanii Maślanki Mrągowskiej: „Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego”. W trzecim etapie hasło przewodnie brzmi: „Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego”. Marka chce zwrócić uwagę odbiorców na świadome, zdrowe i racjonalne budowanie jadłospisów dla najbliższych osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44275 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Stary marketingowiec (nie mylić z marketerem)

10 miesięcy temu

Bardzo ciekawa, świeża i nienachalna kreacja.
Brawo za pomysł i realizację.
Niestety rzadko moim zdaniem mamy ostatnio do czynienia z takimi akcjami.

31 sierpnia 2017