Trwają zgłoszenia do konkursu Złota Słuchawka
  • 0
  • 1
22.02.2021

Trwają zgłoszenia do konkursu Złota Słuchawka

W tym roku zgłoszenia w konkursie Złota Słuchawka będą oceniane przez trzydziestu jurorów. Konkurs wyróżnia najlepsze projekty i ludzi wspierających procesy bezpośredniego kontaktu z klientem. Przyjmowanie prac w pierwszym terminie konkursu mija 5 marca. Drugi termin będzie trwać do 12 marca.

Prace do konkursu Złota Słuchawka można zgłaszać w następujących kategoriach:

  • Najlepszy zespół konsultantów contact center
  • Najlepszy zespół wspierający działalność contact center
  • Najlepszy zespół wspierający obszar doskonalenia jakości contact center
  • Najlepszy team menedżer contact center
  • Technologia wspierająca działalność contact center
  • Wewnętrzne doskonalenie organizacji contact center
  • Doskonała komunikacja z klientami
  • Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing contact center
  • Nagroda specjalna: Najlepszy PraCCodawca
  • Nagroda specjalna: Najlepszy program wspierający wizerunek pracy w contact center
  • Nagroda specjalna: Najlepsza obsługa klienta w e-commerce
  • Nagroda specjalna: Zarządzanie kryzysem i zmianą w contact center w czasie pandemii

Gala wręczenia nagród odbędzie się w czerwcu 2021 r. O jej formule zadecyduje ostateczna sytuacja związana z ograniczeniami zdrowotnymi. Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie zlotasluchawka.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

  • 1
Trwają zgłoszenia do konkursu Złota Słuchawka

Trwają zgłoszenia do konkursu Złota Słuchawka

19 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.02.2021

Marki o żeńskich nazwach mają rynkową przewagę. Wyniki badania

Co wspólnego mają ze sobą marki Nike, Coca-Cola i Disney? Wszystkie mają nazwy językowo żeńskie*. Jak pokazuje badanie**, firmy zajmujące najwyższe pozycje na liście Interbrand „Global Top Brands” w ciągu ostatnich dwudziestu lat mają średnio częściej nazwy żeńskie niż firmy z niższych pozycji. Nazwy żeńskie pod względem językowym niosą bowiem ze sobą ciepło, czyli wartości takie jak dobroduszność i szczerość.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.02.2021

Jak marki przygotowują się do postpandemicznego nastawienia konsumentów? Analiza firmy Carat

W czasie pandemii prowadzimy znacznie bardziej zdystansowane życie, przebywając w domu przez większość czasu. Praca zdalna, e-zakupy i spotkania towarzyskie w czterech ścianach zastąpiły chodzenie do biur, sklepów i miejsc rozrywki. Marki nieustannie muszą dostosowywać się do tego nowego stylu życia, próbując zrozumieć, w jaki sposób mogą nadal być częścią życia konsumentów. Firma Carat przeanalizowała, jakie działania prowadzą do sukcesu.