0 1 31.05.2016Trwa kampania „Velux. Premiujemy trafny wybór”kampanie reklamowe TweetW kwietniu rozpoczęły się działania promujące markę okien Velux. Potrwają do końca roku.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54830 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 31.05.2016Piłkarskie emocje od Pepsi na gdyńskim przystanku (wideo)Marka Pepsi przygotowała akcję „Ticket Hunt”, w ramach której mieszkańcy Gdyni mieli szansę zdobyć bilety na finał UEFA Champions League. Musieli tylko wcielić się w role sportowych komentatorów i głośno, z zaangażowaniem skomentować przyjazd trolejbusu.
0 1 0 0 0 31.05.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANYZoptymalizuj koszyk zakupowy, aby zwiększyć wskaźnik konwersji!Szybki i przejrzysty proces zakupu to jeden z najważniejszych czynników w sprzedaży internetowej. Przy zastosowaniu właściwych środków można zwiększyć współczynnik konwersji aż o 10%. Wciąż jednak wielu sprzedawców internetowych nie wykorzystuje tego potencjału. Czy Twój sklep również?(Informacja promocyjna)
1 1 0 0 0 30.05.2016Wargorr i Mała Mroczność odkrywają Czekotubki Wedla (wideo)Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka E.Wedel rozpoczął kampanię promującą Czekotubkę Karmellove oraz o smaku kakaowo-orzechowym. Osią działań jest 30-sekundowy spot, w którym po raz pierwszy pojawia się Mała Mroczność, czyli syn władcy z kosmosu – Wargorra.
0 2 0 0 0 30.05.2016Plakaty autorstwa Andrzeja Pągowskiego promują loterię łódzkiej galerii handlowejŁódzkie centrum handlowo-rozrywkowe Sukcesja przygotowało loterię dla klientów. Promują ją plakaty autorstwa grafika Andrzeja Pągowskiego.