Troskliwy jak Polak, czyli w pandemii stawiamy na rodzinę i marki, które walczą z koronawirusem. Analiza Deloitte - Marketing przy Kawie
Troskliwy jak Polak, czyli w pandemii stawiamy na rodzinę i marki, które walczą z koronawirusem. Analiza Deloitte
Advertisement
  • 0
  • 1
29.07.2020

Troskliwy jak Polak, czyli w pandemii stawiamy na rodzinę i marki, które walczą z koronawirusem. Analiza Deloitte

Opracowany przez Deloitte indeks niepokoju dla Polski osiągnął rekordowo niski poziom -11 proc. Od początku epidemii nie był na tak niskim poziomie, jak obecnie. Mimo że ogólny poziom lęku wśród Polaków zmniejszył się, ponad jedna trzecia z nas deklaruje, że wciąż robi zakupy na zapas.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56316 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 lipca 2020