Triverna.pl startuje z kampanią wizerunkową - Marketing przy Kawie
Triverna.pl startuje z kampanią „Urlop na każde żądanie”
  • 1
  • 2
24.06.2024

Triverna.pl startuje z kampanią „Urlop na każde żądanie”

24 czerwca ruszyła kampania wizerunkowa portalu Triverna.pl. Promuje ją hasło „Urlop na każde żądanie”. Kampania obejmuje największe stacje telewizyjne oraz kanały digital.

Portal Triverna.pl rozpoczął kampanię wizerunkową pod hasłem „Urlop na każde żądanie”. Celem kampanii jest pokazanie, że planowanie urlopu nie musi być stresujące, a dzięki gotowym ofertom i inspiracjom podróżniczym dostępnym na portalu można znaleźć idealny wyjazd.

Film reklamowy przedstawia urlop pary z dzieckiem i psem, ukazując emocje, śmiech i satysfakcję z wakacji. Kampania stawia na autentyczność, emocje i relacje między bohaterami zamiast prezentacji ofert i cen. Zdjęcia do spotu zrealizowano w Wave Międzyzdroje.

Kampania obejmuje:

  • emisję wizerunkowych spotów (1 x 30-sek., 6 x 15-sek.) w telewizji oraz internecie,
  • szeroko zakrojone działania digital marketingowe,
  • aktywacje konsumenckie w mediach społecznościowych.

Za strategię komunikacji i ideę kreatywną odpowiada agencja FMCgo, reżyserią i nadzorem nad kampanią zajęła się Katarzyna Grabek, spoty zrealizował dom produkcyjny F25. Media planuje dom mediowy OMD, a działania digital marketingowe koordynuje agencja Cube Group.

  • 2
Triverna.pl z kampanią wizerunkową

Triverna.pl z kampanią wizerunkową

Triverna.pl z kampanią wizerunkową

24 czerwca 2024

21 czerwca 2024