„Nic nie czuję” – kampania Triumpha - Marketing przy Kawie
Triumph z kampanią reklamową „Nic nie czuję”
  • 3
  • 3
7.11.2024

Triumph z kampanią reklamową „Nic nie czuję”

Kampania wizerunkowa Triumph pod hasłem „Nic nie czuję” (ang. „I Feel Nothing”) ma być świeżym i zabawnym spojrzeniem na to, czego kobiety naprawdę oczekują od bielizny.

Osią kampanii jest zwrot akcji: zamiast czuć coś wyjątkowego, kobiety chcą po prostu nie czuć nic podczas noszenia biustonosza. Bohaterkami są trzy kobiety w radosnych momentach ich życia – ślub, pierwsza randka i przejażdżka rollercoasterem. Każda zaskakująco głosi „Nic nie czuję”, podkreślając wygodę bielizny, którą ma na sobie.

Te krótkie reklamy podkreślają, że biustonosze marki zapewniają styl, komfort i wsparcie. Na tyle dobrze, że kobiety mogą w pełni cieszyć się tymi wyjątkowymi chwilami bez przeszkód.

– Jesteśmy niesamowicie dumni z tej kampanii. W zabawny sposób wzmacnia ona naszą misję tworzenia jakościowej bielizny, która pozwala kobietom po prostu cieszyć się życiem. Ta kampania to dopiero początek nowego kierunku kreatywnego dla Triumph i już nie możemy się doczekać kolejnych odsłon – mówi Paul Gautier, global head of brands w firmie Triumph.

Działania są następstwem wprowadzenia na rynek kolekcji Illusion, która została zaprojektowana tak, aby dawać złudzenie, że nie ma się nic na sobie. Przekaz „I Feel Nothing” wybrzmi dzięki kampanii 360 stopni, obejmującej m.in. telewizję i media społecznościowe.

Kampanię przygotowała agencja Mother.

  • 3
Triumph z kampanią reklamową „Nic nie czuję”

Triumph z kampanią reklamową „Nic nie czuję”

Triumph z kampanią reklamową „Nic nie czuję”
Triumph z kampanią reklamową „Nic nie czuję”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 listopada 2024