Triumph International zmienia swój wizerunek
  • 0
  • 1
25.01.2008

Triumph International zmienia swój wizerunek

W czerwcu 2007 międzynarodowy producent bielizny zaprezentował nowe logo, a w roku 2008 nowy corporate design. Nowe logo podkreśla nową i uniwersalną pozycję marki Triumph na świecie, oraz proces odmładzania i modernizacji firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50265 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

25 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2008

"Dbajmy o rozwój dzieci z Nestlé Aquarel" – drugi klub rodzinny otwarty w Myszyńcu

18 stycznia br. o godzinie 17.00 odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego klubu rodzinnego w ramach programu „Dbajmy o rozwój dzieci z Nestlé Aquarel”. Program ten realizowany jest dzięki funduszom ze sprzedaży rodzinnej wody Nestlé Aquarel i w oparciu o doświadczenie Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży. Celem programu jest umożliwienie dzieciom wszechstronnego rozwoju poprzez wspólną zabawę w specjalnie zaaranżowanych klubach rodzinnych.