- 1
- 2
Tribbs w kampanii Old Spice na TikToku
„Kapitalna Świeżość 24/7” to główny przekaz kampanii Old Spice skierowanej do młodych odbiorców. Marka do współpracy zaprosiła Tribbsa, czyli Mikołaja Trybulca.
Mikołaj Trybulec to producent muzyczny, kompozytor, autor tekstów, basista, aranżer muzyczny, wykonawca i DJ. O jego popularności świadczą milionowe wyświetlenia utworów i remiksów w serwisie YouTube.
– Tribbs od początku pasował nam do charakteru prawdziwego „Old Spice guya”, który jest inspiracją dla innych bez robienia czegokolwiek na siłę. Chcemy, żeby nasza komunikacja miała pozytywny, humorystyczny wydźwięk, ponieważ tym wyróżnia się też sama marka – mówi Aleksandra Atlabachew, senior brand manager Central Europe w P&G.
Działania marki skupiają się na promocji serii zapachowej Captain. Tworzy ona gamę produktów z kategorii dezodorantów i żeli pod prysznic. Linia jest jedną z najlepiej sprzedających się kolekcji zapachowych oferowanych przez markę.
Kampania jest rozszerzeniem podstawowego przekazu, obecnego we wszystkich mediach od telewizji po digital.
Celem działań firmy Procter & Gamble Polska, właściciela Old Spice jest:
- odświeżenie wizerunku marki wśród młodszych konsumentów,
- podkreślenie zapachu i świeżości jako głównych korzyści kosmetyków z linii Old Spice Captain.
Old Spice jest obecnie najszybciej rosnącą marką w Polsce (Raport Nielsena, Polska, kategoria męskich dezodorantów i antyperspirantów, luty 2023) w kategorii męskich dezodorantów i antyperspirantów. Swoją ofertę opiera na dwóch formach: sztyftach i sprayach. Drugą częścią portfolio są żele pod prysznic. Główną korzyścią produktów oferowanych przez markę jest długotrwały zapach.
Feeders Agency odpowiada za stworzenie strategii oraz big idea, realizację materiałów wizualnych, a także influencer marketing. W ramach działań przygotowane zostały 4 spoty wideo, które będą publikowane na TikToku, YouTube i w innych mediach społecznościowych.
– Chcieliśmy, żeby młodzi mogli na chwilę zajrzeć do kapitalnego świata Old Spice. W tym celu wykorzystaliśmy celowo nieco prosty motyw fotościanki. Zbudowaliśmy też specjalną przestrzeń w abstrakcyjnym świecie 3D, z wykorzystaniem charakterystycznej czerwieni – znaku rozpoznawczego marki – mówi Jakub Sagan, co-founder i dyrektor kreatywny agencji Feeders.
Kampania rozpoczęła się 19 kwietnia i potrwa do połowy czerwca 2023. Za produkcję filmu promocyjnego odpowiada Film Produkcja, natomiast reżyserią zajął się Maciej Przężak.
- 2