Treści wideo nadal chcemy oglądać w telewizorze, ale młodsi wolą laptop. Badanie Starcomu
  • 0
  • 4
8.03.2018

Treści wideo nadal chcemy oglądać w telewizorze, ale młodsi wolą laptop. Badanie Starcomu

Agencja mediowa Starcom przeprowadziła badanie na temat urządzeń wybieranych przez użytkowników do oglądania treści wideo. Respondenci wskazali telewizor jako urządzenie pierwszego wyboru, ale w młodszych grupach ważniejszy okazał się laptop. Kluczowy wpływ na wybór urządzenia ma to, jakie treści zamierzamy oglądać.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 marca 2018

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2018

Kampania „Stand4her” marki Avon

8 marca, w Międzynarodowy Dzień Kobiet, rusza kampania „Stand4her” marki Avon. Jej celem jest inspirowanie i motywowanie młodych kobiet, by sięgały po swoje marzenia niezależnie od sytuacji życiowej, w jakiej się znajdują. Osią działań będzie teledysk do piosenki „All My Girls”, nagrany przez duet Icona Pop. Istotna jest też strona internetowa, na której znajdą się historie mieszkanek różnych zakątków świata, m.in. dwóch Polek.