Kongres PR edycja 24. już we wrześniu - Marketing przy Kawie
Trendy w public relations w czasach informacyjnej hiperinflacji – Kongres PR już we wrześniu
  • 0
  • 1
25.06.2024

Trendy w public relations w czasach informacyjnej hiperinflacji – Kongres PR już we wrześniu

Przeżywamy kolejną komunikacyjną rewolucję. Gwałtowny rozwój nowych technologii oraz rosnący wpływ twórców internetowych rodzi pytania dotyczące przyszłości branży PR w kontekście kryzysów wizerunkowych czy informacyjnej hiperinflacji. O najbardziej aktualnych tematach będą rozmawiać eksperci podczas tegorocznego Kongresu PR, który odbędzie się 19–20 września w Rzeszowie.

Kiedy 30 listopada 2022 r. amerykańska firma OpenAI uruchomiła ChatGPT, zapewne mało kto zdawał sobie sprawę z tego, jak bardzo technologia ta zmieni naszą rzeczywistość. Tymczasem algorytm, który użytkownicy początkowo wykorzystywali wyłącznie do prowadzenia naturalnie brzmiących rozmów, stanowił nowy etap w rozwoju sztucznej inteligencji.

Na zagadnienie sztucznej inteligencji warto spojrzeć szerzej, nie tylko w kontekście zawodowym. Technologia AI wpływa bowiem na nasze funkcjonowanie na dużo głębszym poziomie. To nie tylko kwestie efektywności, wskaźników czy innowacji, ale również konsekwencje kulturowe czy społeczne.

Właśnie dlatego w programie XXIV Kongresu PR znajduje się:

  • Prelekcja „Lawiny informacyjne jako czynnik kryzysu psychospołecznego pracowników”, którą wygłosi dr hab. Mariusz Jędrzejko z Akademii Piotrkowskiej.
  • Wystąpienie „Człowiek jako indywidualność. Relacje wewnętrzne przyszłości w firmie w czasach sztucznej inteligencji” Moniki Bednarek – byłej prezeski Eurozetu, przez 25 lat związanej z polskim i europejskim rynkiem mediów.
  • Prezentacja „Niedoceniana odpowiedzialność i etos komunikacji – prawa dziecka w dobie społeczeństwa informacyjnego” dra Konrada Ciesiołkiewicza z Fundacji Orange.

Podczas kongresu nie zabraknie również kwestii związanych ze specyfiką współczesnej komunikacji internetowej:

  • „Wykorzystanie memów w komunikowaniu marki” – wystąpienie Joanny Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji.
  • Prezentacja „Wykorzystanie influencerów w działaniach public relations” Michaliny Grzesiak, właścicielki agencji Story not Sorry.

Kongres uzupełnią debaty organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations.

Szczegółowe informacje o zaproszonych ekspertach, agenda kongresu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie https://kongresprofesjonalistow.pl/.

To już 24. spotkanie specjalistów z branży public relations, któremu patronują:

  • Rzeszów – stolica innowacji,
  • Orange Polska,
  • Ideo,
  • Klaster IT,
  • Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego,
  • Ideo Force,
  • Exacto.

Partnerami merytorycznymi kongresu są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Public Relations oraz Uniwersytet Warszawski (Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii).

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
XXIV Kongres PR odbędzie się 19–20 września w Rzeszowie

XXIV Kongres PR odbędzie się 19–20 września w Rzeszowie

25 czerwca 2024

24 czerwca 2024