- 0
- 1
Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” – publikacja Creative Brand Stories
Grupa agencji Creative Brand Stories ogłasza premierę Trendbooka 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future”. Publikacja zawiera 14 kluczowych trendów, które będą kształtować przyszłość branży eventowej i marketingowej.
Trendbook stanowi zbiór spostrzeżeń i praktycznych wskazówek, które mają pomóc liderom, twórcom i organizatorom wydarzeń kreować niezapomniane doświadczenia. W publikacji omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
- inkluzywność i różnorodność,
- zintegrowane współprace międzybranżowe,
- zrównoważony rozwój,
- immersyjne projektowanie wydarzeń,
- wykorzystanie sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii.
– Rok 2025 to czas dynamicznych zmian, które wymagają od marek odwagi i elastyczności. Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” to nasza odpowiedź na potrzebę świadomego projektowania przyszłości. Wierzymy, że dostarczone inspiracje pomogą firmom nie tylko nadążać za zmianami, ale również je wyprzedzać, tworząc wartościowe i angażujące doświadczenia dla swoich odbiorców – mówi Monika Buchwald, CEO, head of creative & strategy w Creative Brand Stories.
Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” można pobrać za pozostawieniem danych na stronie https://creativebrandstories.pl/pobierz-trendbook2025/.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym publikacji.
- 1