Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” - Marketing przy Kawie
Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” – publikacja Creative Brand Stories
  • 0
  • 1
21.01.2025

Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” – publikacja Creative Brand Stories

Grupa agencji Creative Brand Stories ogłasza premierę Trendbooka 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future”. Publikacja zawiera 14 kluczowych trendów, które będą kształtować przyszłość branży eventowej i marketingowej.

Trendbook stanowi zbiór spostrzeżeń i praktycznych wskazówek, które mają pomóc liderom, twórcom i organizatorom wydarzeń kreować niezapomniane doświadczenia. W publikacji omówiono m.in. takie zagadnienia jak:

  • inkluzywność i różnorodność,
  • zintegrowane współprace międzybranżowe,
  • zrównoważony rozwój,
  • immersyjne projektowanie wydarzeń,
  • wykorzystanie sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii.

– Rok 2025 to czas dynamicznych zmian, które wymagają od marek odwagi i elastyczności. Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” to nasza odpowiedź na potrzebę świadomego projektowania przyszłości. Wierzymy, że dostarczone inspiracje pomogą firmom nie tylko nadążać za zmianami, ale również je wyprzedzać, tworząc wartościowe i angażujące doświadczenia dla swoich odbiorców – mówi Monika Buchwald, CEO, head of creative & strategy w Creative Brand Stories.

Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” można pobrać za pozostawieniem danych na stronie https://creativebrandstories.pl/pobierz-trendbook2025/.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym publikacji.

  • 1
Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future”

Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 stycznia 2025

20 stycznia 2025

  • 0
  • 1
  • 0
20.01.2025

Seniorzy coraz częściej stawiają na płatności bezgotówkowe – badanie Warszawskiego Instytutu Bankowości

Płatności elektroniczne to coraz częstszy wybór wśród aktywnych cyfrowych seniorów. Badani częściej płacą za swoje codzienne zakupy kartami płatniczymi (debetowymi lub kredytowymi) niż gotówką – aż 86 proc. wskazało na płatność za zakupy kartą, a gotówką 76 proc. Takie są wnioski z najnowszej edycji badania „Seniorzy w świecie cyfrowych finansów”. Przeprowadzono je na zlecenie Warszawskiego Instytutu Bankowości (WIB) we współpracy ze Związkiem Banków Polskich.