Trela, Zawadzka, Mikulski i inni w kampanii „Wnuki w sieci” (wideo)
  • 6
  • 4
23.01.2012

Trela, Zawadzka, Mikulski i inni w kampanii „Wnuki w sieci” (wideo)

23 stycznia fundacja Kidprotect.pl wspólnie z partnerami rozpoczyna kampanię „Wnuki w sieci”, dotyczącą bezpieczeństwa dzieci w Internecie, a skierowaną do babć i dziadków. W kampanii udział wzięli aktorzy Kazimiera Utrata, Jerzy Trela, Stanisław Mikulski, piosenkarz Andrzej Rybiński, a także rajdowiec Maciej Wisławski i psycholog dziecięca Dorota Zawadzka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Skipi

12 lat temu

więcej na stronie internetowej

nie ma to jak zachęcać dziadków do wchodzenia na strony internetowe kiedy nie znają się na komputerach

23 stycznia 2012

21 stycznia 2012