0 7 18.10.2018Tramwaj antysmogowy jeździ na Śląskuexperiential marketingMieszkańcy Śląska mogą podróżować antysmogowym tramwajem. Wnętrze pojazdu przypomina minidżunglę.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55733 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 1
0 1 1 18.10.2018Komisja Etyki Reklamy podzielona w sprawie skargi na sponsorowany wpis influencerki na InstagramieDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę internetową akcji „Miejsca ze smakiem" Stock Polska. Konsument zwracał uwagę, że reklamowania wódki zabrania ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Komisja odrzuciła skargę.
0 0 1 18.10.2018PiS w spocie wyborczym straszy imigrantamiPrawo i Sprawiedliwość tuż przed wyborami zaprezentowało spot, w którym straszy odbiorców imigrantami. Przekonuje, że jeśli wygra opozycja, do Polski wejdą tysiące uchodźców, którzy będą gwałcić i zabijać.
1 1 1 18.10.2018McDonald’s promuje ofertę 2 for U spotem nakręconym telefonemW aplikacji McDonald’s pojawiła się nowa odsłona oferty 2 for U. Codziennie do 18 listopada będzie można w niej znaleźć inny rabat. Informuje o tym spot nawiązujący do formatu Instagram Stories. Został on w całości nakręcony telefonem.
1 2 1 18.10.2018OleOle uruchamia kanał technologiczny na YouTubeSklep internetowy OleOle uruchomił na YouTube kanał technologiczny „Olek i Olek”. Co tydzień widzowie będą mogli oglądać ekstremalne testy sprzętu i asortymentu dostępnego w sklepie marki.