Toyota utrzymuje pierwszeństwo wśród najcenniejszych marek świata BrandZ w sektorze motoryzacyjnym
  • 0
  • 1
13.06.2016

Toyota utrzymuje pierwszeństwo wśród najcenniejszych marek świata BrandZ w sektorze motoryzacyjnym

W rankingu najcenniejszych marek BrandZ Top 100 za rok 2016 WPP i Millward Brown najbardziej wartościową marką motoryzacyjną pozostaje Toyota. Jej wartość wzrosła o 2% do 29,5 mld dol. Toyota utrzymuje się wśród liderów technologicznych, z powodzeniem łącząc technologię ze strategią biznesową, która jest atrakcyjna dla szerokiej grupy docelowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 czerwca 2016