Toyota nie będzie emitować specjalnych reklam na igrzyska olimpijskie w Japonii - Marketing przy Kawie
Toyota nie będzie emitować specjalnych reklam na igrzyska olimpijskie w Japonii
  • 0
  • 1
22.07.2021

Toyota nie będzie emitować specjalnych reklam na igrzyska olimpijskie w Japonii

Toyota jest jednym z największych sponsorów zbliżających się igrzysk olimpijskich w Tokio. Producent samochodów nie przygotował jednak w Japonii żadnych reklam związanych ze sportowymi zmaganiami. Będzie emitował swoje standardowe kreacje.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55930 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 lipca 2021

  • 0
  • 9
  • 0
22.07.2021

Wartość koszyka maksymalnego sieci handlowych w czerwcu niższa o 13% niż przed rokiem. Badanie ASM Sales Force Agency

Wskaźnik inflacji w Polsce wciąż utrzymuje się na podwyższonym poziomie. Jednak jak wynika z najnowszego badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency, uśrednione ceny podstawowych produktów FMCG są w czerwcu nieznacznie niższe niż miesiąc temu i sporo niższe niż rok wcześniej. Niesłabnąca konkurencja cenowa między sieciami handlowymi sprawia, że czerwiec jest kolejnym miesiącem, w którym wartość koszyka maksymalnego jest niższa w porównaniu do poprzedniego roku. W porównaniu do czerwca 2020 r. zmniejszyła się o 13,06%.

21 lipca 2021