Toyota nie będzie emitować specjalnych reklam na igrzyska olimpijskie w Japonii
  • 0
  • 1
22.07.2021

Toyota nie będzie emitować specjalnych reklam na igrzyska olimpijskie w Japonii

Toyota jest jednym z największych sponsorów zbliżających się igrzysk olimpijskich w Tokio. Producent samochodów nie przygotował jednak w Japonii żadnych reklam związanych ze sportowymi zmaganiami. Będzie emitował swoje standardowe kreacje.

Przedstawiciel firmy, Hideaki Honma podkreślił, że firma nie anulowała żadnych reklam związanych z igrzyskami, ponieważ w ogóle ich nie planowała. Decyzja związana jest z faktem, że wydarzenie odbywa się pomimo pogarszającej się sytuacji epidemicznej w Japonii.

Ponadto w ceremonii otwarcia igrzysk nie weźmie udziału dyrektor generalny Toyoty, Akio Toyoda.

Chcieliśmy powstrzymać się od uczestnictwa w tej imprezie, skoro ludzie, którzy nie mogli się doczekać tego wydarzenia, nie mogą w nim uczestniczyć – powiedział Honma, zwracając uwagę na niedawną decyzję organizatorów, aby nie wpuszczać widzów na zawody z powodu obaw o zdrowie publiczne.

Według północnoamerykańskiego oddziału Toyoty decyzja producenta ogranicza się do Japonii i została podjęta „z wrażliwości na sytuację związaną z Covid-19 w tym kraju”.

W Stanach Zjednoczonych kampania była już prowadzona w całym kraju. Będzie też nadal pokazywana tak jak zaplanowaliśmy z naszymi partnerami medialnymi podczas igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich – pisze Toyota US w oświadczeniu dla CNN Business.

Część marek także oświadczyła, że ich przedstawiciele nie pojawią się na ceremonii otwarcia XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Zapowiedzieli to m.in. inni czołowi sponsorzy – Procter & Gamble i Panasonic.

Źródło: www.edition.cnn.com

  • 1
Toyota nie będzie emitować specjalnych reklam na igrzyska olimpijskie

Toyota nie będzie emitować specjalnych reklam na igrzyska olimpijskie

22 lipca 2021

  • 0
  • 9
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2021

Wartość koszyka maksymalnego sieci handlowych w czerwcu niższa o 13% niż przed rokiem. Badanie ASM Sales Force Agency

Wskaźnik inflacji w Polsce wciąż utrzymuje się na podwyższonym poziomie. Jednak jak wynika z najnowszego badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency, uśrednione ceny podstawowych produktów FMCG są w czerwcu nieznacznie niższe niż miesiąc temu i sporo niższe niż rok wcześniej. Niesłabnąca konkurencja cenowa między sieciami handlowymi sprawia, że czerwiec jest kolejnym miesiącem, w którym wartość koszyka maksymalnego jest niższa w porównaniu do poprzedniego roku. W porównaniu do czerwca 2020 r. zmniejszyła się o 13,06%.

21 lipca 2021