Too Good To Go z nowym logo
  • 0
  • 2
13.03.2023

Too Good To Go z nowym logo

Firma Too Good To Go zaprezentowała odświeżoną identyfikację wizualną. Przyjęła też nowe pozycjonowanie marki.

Do tej pory komunikacja marki koncentrowała się głównie na jedzeniu i korzyściach środowiskowych. Teraz firma chce pogłębić emocjonalną więź z użytkownikami. Unowocześniony logotyp w ciemnozielonym kolorze przypomina uśmiech.

Prace nad nową identyfikacją wizualną trwały rok. W całości zostały wykonane przez wewnętrzne działy kreacji.

Aplikacja zrzesza użytkowników w działaniach na rzecz ograniczenia marnowania żywności. Łączy klientów z miejscami, w których zostało nadwyżkowe jedzenie. Aplikacja wystartowała w Danii w 2016 r. i od tamtej pory zyskała ponad 49,6 mln użytkowników w 17 krajach. W Polsce aplikacja dostępna jest od 2019 r.

Wśród partnerów Too Good To Go w Polsce są m.in.: Carrefour, Lindt, Starbucks, Costa, Bakalland, Gastromall, Pizza Hut, A. Blikle, North Fish, Massolit, Natura Cold Press, Mod Donuts i wiele innych.

  • 2
Too Good To Go zmienia logo

Nowe logo Too Good To Go

Too Good To Go zmienia logo

Stare logo

13 marca 2023