- 0
- 2
Too Good To Go z nowym logo
Firma Too Good To Go zaprezentowała odświeżoną identyfikację wizualną. Przyjęła też nowe pozycjonowanie marki.
Do tej pory komunikacja marki koncentrowała się głównie na jedzeniu i korzyściach środowiskowych. Teraz firma chce pogłębić emocjonalną więź z użytkownikami. Unowocześniony logotyp w ciemnozielonym kolorze przypomina uśmiech.
Prace nad nową identyfikacją wizualną trwały rok. W całości zostały wykonane przez wewnętrzne działy kreacji.
Aplikacja zrzesza użytkowników w działaniach na rzecz ograniczenia marnowania żywności. Łączy klientów z miejscami, w których zostało nadwyżkowe jedzenie. Aplikacja wystartowała w Danii w 2016 r. i od tamtej pory zyskała ponad 49,6 mln użytkowników w 17 krajach. W Polsce aplikacja dostępna jest od 2019 r.
Wśród partnerów Too Good To Go w Polsce są m.in.: Carrefour, Lindt, Starbucks, Costa, Bakalland, Gastromall, Pizza Hut, A. Blikle, North Fish, Massolit, Natura Cold Press, Mod Donuts i wiele innych.
- 2