Tomek Woźniak Gotuje, Kuchenne Szaleństwa i Crust and Dust gotują dla supermarketów Piotr i Paweł (wideo)
  • 4
  • 2
17.01.2014

Tomek Woźniak Gotuje, Kuchenne Szaleństwa i Crust and Dust gotują dla supermarketów Piotr i Paweł (wideo)

Supermarkety Piotr i Paweł rozpoczęły kampanię promocyjną tygodnia meksykańskiego. Trwa on w sklepach sieci od 15 do 21 stycznia. W działania zaangażowali się blogerzy kulinarni: Tomek Woźniak Gotuje, Kuchenne Szaleństwa i duet Crust and Dust.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2014