Tomasz Zimoch w kontynuacji kampanii Tyskiego „Piąty stadion” - Marketing przy Kawie
Tomasz Zimoch w kontynuacji kampanii Tyskiego „Piąty stadion”
  • 0
  • 2
27.07.2012

Tomasz Zimoch w kontynuacji kampanii Tyskiego „Piąty stadion”

Tyskie kontynuuje kampanię „Piąty stadion”, wykorzystując sponsoring polskiej reprezentacji olimpijskiej. Marka zachęca Polaków do wspólnego kibicowania, uruchamiając m.in specjalną aplikację, która pozwala użytkownikowi na stworzenie własnego sportowego komentarza. W tworzeniu aplikacji „Poleć Zimochem” wziął udział Tomasz Zimoch, dziennikarz Programu I Polskiego Radia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56435 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

gvyv

13 lat temu

vvv

fajne. sam 5 stadion był obciachowy, ale to fajne

27 lipca 2012