1 1 8.01.2015Tomasz Karolak złapał okazję w kampanii Orange dla Firm (wideo)kampanie reklamowe TweetRuszyła kampania Orange dla Firm. Jej hasło to: „Łap okazje”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53127 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 7.01.2015Neandertalczycy i kura w reklamie zup Vifon (wideo)Na początku stycznia ruszyła kampania promująca nowe produkty z portfolio marki Vifon. W pierwszej części promowane będą zupy błyskawiczne w saszetkach, w kolejnej dania błyskawiczne Lunch Box.
0 2 0 0 0 7.01.2015Wpływ wydarzenia promocyjnego na ruch w centrum handlowym – analiza firmy CherryW październiku 2014 r. w gdyńskim Centrum Riviera zorganizowano event z okazji pierwszej rocznicy powstania tej galerii handlowej. Firma Cherry przeanalizowała zachowania klientów podczas wydarzenia.
0 1 0 0 0 7.01.2015Sklep Nexterio z systemem marketing automationSklep internetowy z artykułami z kategorii dom i ogród – Nexterio.pl (dawniej Megastore.pl) – wybrał system SalesManago Marketing Automation. Zostanie on wykorzystany do wdrożenia i optymalizacji procesów marketingowych i sprzedażowych, m.in. do zwiększenia konwersji z takich procesów jak porzucony koszyk oraz wysyłka oferty dopasowanej do profilu użytkownika.
1 1 0 0 0 7.01.2015Koroniewska, Arciuch i Warchulska zachęcają do wykonywania cytologii (wideo)Ruszyła VI edycja ogólnopolskiej kampanii „Piękna, bo zdrowa”, organizowanej przez organizację Kwiat Kobiecości. W tym roku do akcji przyłączyły się aktorki: Joanna Koroniewska, Tamara Arciuch, Agnieszka Warchulska oraz dziennikarka Kinga Burzyńska, a także Ida Karpińska, prezes i założycielka organizacji.