Kampania reklamowa RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze - Marketing przy Kawie
Tomasz Karolak, Sylwia Grzeszczak i Genzie – kampania reklamowa „RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze”
  • 0
  • 3
24.12.2024

Tomasz Karolak, Sylwia Grzeszczak i Genzie – kampania reklamowa „RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze”

Kampania reklamowa pod hasłem „RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze”. W spotach wystąpili: Sylwia Grzeszczak, Tomasz Karolak oraz grupa twórców internetowych Genzie.

Kampania reklamowa RMF FM obejmuje:

  • tematyczne stacje telewizyjne,
  • platformy VOD i internet,
  • kina,
  • outdoor.

Elementem kampanii będzie konkurs pod tym samym hasłem, w ramach którego stacja będzie szukała słuchaczy, by spełnić im marzenia.

– Chcemy im podziękować. To właśnie dzięki nim RMF FM jest liderem rynku radiowego w Polsce. W kampanii chcemy podziękować im za tę wyjątkową relację, wspólnie celebrować to, co nas łączy, i zachęcać ich do dzielenia się swoimi marzeniami – mówi Iwona Bołdak, dyrektorka programowa RMF FM.

Za kreację kampanii odpowiada RMF FM, produkcję zrealizowała agencja F25, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się zespoły RMF oraz Mindshare.

Kampania reklamowa RMF FM

Kampania reklamowa RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze

Kampania trwa do końca lutego 2025 r.

  • 2
kampania RMF FM

Tomasz Karolak, Sylwia Grzeszczak i Genzie – kampania reklamowa „RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze”

kampania RMF FM

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 grudnia 2024

23 grudnia 2024

22 grudnia 2024