Tomasz Kammel twarzą marki Swiss Krono (wideo)
  • 1
  • 0
11.04.2017

Tomasz Kammel twarzą marki Swiss Krono (wideo)

10 kwietnia rusza kampania reklamowa Swiss Krono, producenta materiałów drewnopochodnych. Ambasadorem marki został Tomasz Kammel.

W spocie znany prezenter i dziennikarz zaprasza widzów do swojego domu i z dumą oprowadza po przestronnym wnętrzu. Klimat tworzą jednak nie meble, lecz podłoga.

Reklama „Pięknie ułożone”, emitowana w telewizji, jest pierwszą z cyklu planowanego na 2017 r. Przygotowano także kreacje radiowe, outdoorowe, reklamy i artykuły prasowe oraz działania internetowe, trade’owe i PR-owe.

Marka Swiss Krono pojawiła się w Polsce w 2016 r. Wprowadzenie jej było wynikiem ujednolicenia logotypu we wszystkich zakładach działających w holdingu na całym świecie. Wcześniej firma działała pod brandem Kronopol.

  • Strategia marketingowa i komunikacyjna, jej realizacja i kreacja: Simply by Us
  • Zdjęcia: Izabela Grzybowska
  • Produkcja: Prime Time
  • Planowanie i zakup mediów: MediaOn
  • 1

nemara

4 miesiące temu

przyjemna

Początek bardzo przyjemny, trafiłam w tv. Ładnie komponuje się Kammel z tymi panelami, kt®óe swoją droga na żywo prezentują się całkiem jak prawdziwe deski.

Rozwiń komentarze

11 kwietnia 2017

Reklama
Reklama