"To nie jest miejsce na Twoją reklamę" (Think-a-Head)
  • 0
  • 1
8.09.2008

„To nie jest miejsce na Twoją reklamę” (Think-a-Head)

T. Szewczyk, To nie jest miejsce na Twoją reklamę, "Think-a-Head", 3.09.2008

"Zanieczyszczenie" miejskiej przestrzeni reklamą przybrało takie rozmiary, że coraz częściej staje się przedmiotem dyskusji estetycznych zarówno wśród osób odpowiedzialnych za przekaz, jak i tych, do których przekaz ten jest kierowany. Czy miasto bez bannerów na pewno byłoby ładniejsze?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 września 2008