„To nie jest czekolada” – łódzki billboard do walki z psimi odchodami - Marketing przy Kawie
„To nie jest czekolada” – łódzki billboard do walki z psimi odchodami
  • 0
  • 2
19.07.2015

„To nie jest czekolada” – łódzki billboard do walki z psimi odchodami

W centrum Łodzi pojawił się plakat z hasłem „To nie jest czekolada – sprzątaj po swoim psie” i buzią dziecka usmarowaną psią kupą. Tak agencja Oxymoron w kampanii społecznej walczy o uświadomienie mieszkańcom konieczności sprzątania po swoich psach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 lipca 2015