„To naturalne” – kampania drewnianych podłóg Barlinek
  • 0
  • 6
25.05.2012

„To naturalne” – kampania drewnianych podłóg Barlinek

Kampania wizerunkowa firmy Barlinek prowadzona jest w prasie i w Internecie. Jest wspierana aktywnościami z obszaru social i e-PR. Aktywności ruszyły w połowie maja i potrwają do końca roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

MS

12 lat temu

Nazwa marki w profilu na FB

Zdecydowanie rekomendowałabym jej dodanie - czasy, kiedy użytkownicy dołączali do "fajnie nazwanych stron" i dawali im beztrosko dostęp do swoich danych w aplikacjach konkursowych, skończyły się jakieś 2 lata temu... A dla firmy dużo bardziej wartościowa będzie grupa fanów ich marki niż "drewna forever"

25 maja 2012

24 maja 2012