„To jest Pepsi dla Was” – kampania z udziałem influencerów i młodych ludzi z pasją
  • 3
  • 1
10.09.2019

„To jest Pepsi dla Was” – kampania z udziałem influencerów i młodych ludzi z pasją

Rozpoczęła się kampania „To Pepsi dla Was”, która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania marki: „Fot the Love of It”. Komunikacja skupiona jest wokół uznania dla postaw i pasji młodych ludzi. W spotach występują m.in. Gimper, Jessica Mercedes i Dezy.

Na potrzeby kampanii opracowane zostały 24 hasła reprezentujące postawy konsumentów. Są one również formą podziękowania dla wszystkich, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji „Wyzwania smaku Pepsi”. Hasła znalazły się na limitowanej edycji opakowań Pepsi i Pepsi Max.

Dodatkowo przygotowano materiały wideo, które publikowane są w telewizji oraz kanałach cyfrowych. W największych polskich miastach (Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków) wyeksponowano reklamy OOH i namalowano murale.

Marka zainicjowała współpracę z artystami, influencerami i ludźmi, którzy na co dzień dają świadectwo zaangażowania w swoje pasje. Wśród nich są m.in. Gimper, Jessica Mercedes czy Dezy. Oprócz tych bardziej rozpoznawalnych postaci Pepsi postawiła na współpracę z mniej znanymi osobami, które tak samo mocno angażują się w codzienną działalność. Bohaterami klipów zostali m.in.:

  • Patrycja Jewsienia znana jako Nail Artist,
  • nowoczesny krawiec @ce.zar_, który daje ubraniom drugą szansę,
  • DJ @thirdeydimension,
  • wyczynowy użytkownik roweru BMX @michal94basta,
  • mistrzyni karate @wooodzia,
  • pasjonat starych samochodów – @hubijas.

Każda z tych osób może pochwalić się ciekawą pasją i identyfikować się z postawą odzwierciedloną w hasłach obecnych na opakowaniach Pepsi. Ma to wzmacniać więzi młodego pokolenia z marką.

W Internecie pojawiło się 9 filmów przedstawiających bohaterów. Z kolei w telewizji będzie można obejrzeć 6 spotów opowiadających różne historie inspirowane wybranymi hasłami:

  • „Dla tych, którzy idą pod prąd”,
  • „Dla tych, którzy wiedzą, kiedy odpuścić”,
  • „Dla tych, którzy zawsze chcą więcej”,
  • „Dla tych, którzy idą na całość”,
  • „Dla tych, dla których plan to brak planu”,
  • „Dla tych, którzy nie boją się wyzwań”.

  • Produkcja spotów telewizyjnych: Papaya Films, Antoni Nykowski, BBDO
  • Wideo do Internetu: Artegence, Makata Production, Piotr Matejkowski
  • Opracowanie projektu murali: Patryk Hardziej
  • Wykonanie murali: Good Looking Studio
  • Aktywności PR: Questia Communications Management Consultants
  • Zakup mediów: Media Direction
  • 1

Kampania „To jest Pepsi dla Was”

10 września 2019

9 września 2019