- 1
- 1
„To giga ważne, żeby się śmiać” – startuje kampania Plusa na Kartę
Plus na Kartę w kampanii stawia na śmiech jako uniwersalny język relacji. Kampania pod hasłem „To giga ważne, żeby się śmiać” pokazuje, że gigabajty to nie tylko technologia, ale przede wszystkim emocje i bliskość.
W reklamie „To giga ważne” Plus pokazuje wspólną radość z memów, rolek czy zabawnych filmików. Do ich oglądania potrzebny jest jednak internet bez ograniczeń.
W ramach kampanii promowana jest nowa oferta internetu Bez Limitu w Plusie na Kartę. Ma być odpowiedzią na potrzeby tych, którzy codziennie korzystają z internetu jako źródła rozrywki, relacji i dobrego nastroju.
Kampania ruszyła w telewizji oraz internecie. Wykorzystuje treści dopasowane do różnych grup odbiorców. Specjalne materiały będą też pasowały formą i przekazem do odpowiednich platform.
Kampanię przygotowała agencja Freundschaft, spot wyreżyserował Marcin Mikulski, a wyprodukował dom produkcyjny TFP. Po stronie Plusa projektem zarządzają: Kamila Goc, Małgorzata Lenarczyk, Rafał Kawecki.