To był najgorszy rok dla rynku reklamy od 2009 r. – odnotowuje Publicis Groupe. Wartość wydatków spadła o 8,6%
  • 0
  • 7
5.03.2021

To był najgorszy rok dla rynku reklamy od 2009 r. – odnotowuje Publicis Groupe. Wartość wydatków spadła o 8,6%

Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2020 r. wyniosła 9 mld zł, co oznacza spadek o 8,6% – pokazuje analiza Publicis Groupe. Reklamodawcy przenoszą budżety do Internetu, który zwiększył udział w rynku do 41,1%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2021

4 marca 2021