„To będzie zdrowa księgowość” – zapewniają InFakt, Kotarski i Markowicz
  • 5
  • 15
4.11.2022

„To będzie zdrowa księgowość” – zapewniają InFakt, Kotarski i Markowicz

Kampania wizerunkowa systemu do obsługi księgowej InFakt ruszyła 3 listopada. Będzie realizowana w stacjach telewizyjnych grup Discovery oraz Polsat, stacjach radiowych, spotach internetowych i reklamach outdoor.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Byłem dokładnie w targecie, a szczerze znienawidziłem markę.

1 rok temu

Świetny przykład, że "estetyka" kanałów youtube nie przekłada się bezpośrednio na świat reklamy, a robienie rzeczy inhouse jest obarczone ryzykiem nie widzenia spoza własnego bąbelka. Żadna reklama w historii mnie nie irytowała tak bardzo jak ta seria infakt, głupkowata, irytująca, durna, ekstremalnie często powtarzająca się online w prerollach i to na zmianę tylko w dwóch odsłonach, i mimo każdorazowemu wskazywaniu, że nie chcę widzieć jej więcej (ale to już raczej nie wina aktorów).

3 listopada 2022