„TMT Predictions 2022”. Prognozy dla sektorów technologii, mediów i telekomunikacji - Marketing przy Kawie
„TMT Predictions 2022”. Prognozy dla sektorów technologii, mediów i telekomunikacji
  • 1
  • 1
9.02.2022

„TMT Predictions 2022”. Prognozy dla sektorów technologii, mediów i telekomunikacji

Wśród globalnych trendów, które mogą mieć największy wpływ na firmy i konsumentów w nadchodzącym roku, eksperci Deloitte w raporcie „Technology, Media & Telecommunications Predictions 2022” wymieniają: przedłużające się braki w produkcji półprzewodników, rozwój sztucznej inteligencji i związane z tym zabiegi regulacyjne, a także wzmożone zainteresowanie wielu rządów i funduszy venture capital rozwojem technologii obliczeń kwantowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 lutego 2022

8 lutego 2022